Fasthold dine kunder

FASTHOLD DINE KUNDER

Current Status
Not Enrolled
Price
Lukket
Get Started
This kursus is currently closed

En ny kunde koster fem gange så meget som at fastholde en nuværende.

– derfor bør du fokusere lige så meget, hvis ikke mere på at fastholde dine nuværende kunder fremfor at få nye.

I et marked med mange ensartede produkter og stor konkurrence betyder et fald i antallet af kunder, der forlader virksomheden og øget kundeloyalitet en væsentlig fremgang for enhver virksomhed. Loyale kunder bliver hos virksomheden i længere tid og køber oftere, og derfor vil virksomheder, der har fokus på at fastholde deres kunder, kunne opnå en stigning i omsætning og indtjening.

Hos mange virksomheder er customer retention også højt på agendaen, men selve eksekveringen kan dog volde problemer, for hvordan ved man, at en kunde er på vej væk? Hvordan ved man, hvad man skal sætte ind med for at øge chancen for, at de bliver? Og hvor tidligt skal man gribe ind for at fastholde dem?

Facts om Customer Retention

Facts og tal om Customer Retention.